PROTECȚIA CONSUMATORULUI. Pași de urmat în cazul anulării sau reținerii unui zbor

03.03.23

In contextul anulării mai multor curse,  Autoritatea Aeronautică Civilă îndeamnă pasagerii să urmeze următoare etape în cazul retinerii sau anulării zborului.

În cazul anulării unui zbor regulat, consultați site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri anulate - https://www.caa.md/zboruri-anulate-3-30
În cazul întârzierii unui zbor regulat, consultați site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri întârziate https://www.caa.md/zboruri-intirziate-3-29
În cazurile când pasagerul a procurat un bilet de avion de la compania aeriană, pentru o cursă regulată, asistența urmează a fi oferită de către compania dată. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa companiei aeriene, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile - adresa: mun. Chişinău, bulevardul Dacia, 80/2. Concomitent nu ezitați să apelați telefonul consumatorului (022)823583 pentru o consultație.
În cazul unei curse neregulate, charter, atunci când pasagerul a procurat un pachet turistic, prin intermediul unei agenții de turism și nu are legătură directă contractuală cu compania aeriană, asistența va fi acordată de către agenția turistică. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa agenției de turism, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile.