Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră va rugăm sa vă adresaţi companiei aeriene cu care aţi călătorit, precum şi reprezentanţilor oficiali Lost and Found.
În cazul în care bagajele Dvs. au fost pierdute sau deteriorate aveţi dreptul, în conformitate cu politica companiei aeriene, de a primi o despăgubire, urmare a depunerii de către Dvs. a unei reclamaţii la compania aeriană. În majoritatea cazurilor bagajul este expediat de compania aeriană cu care aţi zburat.
Prin cumpărarea unui bilet de avion, pasagerul încheie, de fapt, un contract cu compania aeriană respectivă, aceasta fiind responsabilă pentru toate aspectele legate de călătoria cu avionul, incluzând aici si pe cele privind bagajele pasagerilor (înregistrare, manipulare la/de la aeronava etc.).
Cu toate acestea, companiile aeriene nu pot fi considerate răspunzătoare dacă au luat toate măsurile rezonabile pentru a evita prejudiciile sau dacă luarea acestor măsuri era imposibilă.